Friday, August 15, 2008

Наздраве, началство!


Със всеки изминал ден положението стaва все по-добро! Въздухът пръщи от смях, глъчка, пиянски завалени гласове и крясъци. За пореден път българското управление може гордо да заяви : "Пак се изложихме!", но като че ли чашата взе да прелива. До толкова изгубихме вяра в системата, че понякога ме напушва истеричен смях, а след това се замислям каква късметлийка съм, че все още съм жива ( за психично равновесие не може и дума да става, но все пак...).








Събуждам се сутрин, правя кафе, сядам пред екрана на компютъра (за щастие мога да чета всеки вестник от интернет, слава на Бил Гейтс) и какво виждат очите ми ... една от заглавните теми във всички издания е ( цитирам) "Полицейски началници запиват с криминалния контингент"... о, супер!!! Родното началство не пропуска празници, рождени, именни дни, кръщанета или просто петък- ден на майстора.Ето на това му викам аз пример за подражание и още повече...полицейските органи демонстрират дръзка жертвоготовност, а именно поемат колкото се може повече алкохол, за да не достигне за гражданите. Браво! Евала!





Обаче...като че ли в замъглената реалност на спиртните напитки полицията забравя за другите си задължения и в този смисъл става ненужна.
Питате се как 95 млн лв от бюджетния излишък са използвани за нужди на МВР. Аз не се чудя. Главозамаяните служители на МВР установяват, че така и така получават пари за глупости, защо пък да не ги изпият. Да дадеш на безделника и 5 лв, бъди сигурен, че ще ги оползотвори, пък какво остава ако му дадеш милиони....ето това става...извращения!Едно нещо е сигурно - "порокът" на полицията се задълбочава и това не е алкохолът. Не! Изчезнали са съвестта и моралът. Може би с този бюджет някои съвестни полицаи се опитват да издирят честта на агенцията. Къде се изгуби тя? ...Дано скоро я открият...а сега отивам за една застраховка "Живот" :)))

1 comment:

everhooder said...

Хехе, това доста в духа и на трагедията в българските съдилища. Абе, безделници навсякъде, давай да гласуваме, че ми писна! ;-)