Wednesday, August 6, 2008

???

...всеки би се запитал: Как можеш да кръстиш блога си така??? Мина известно време докато и аз си задам този въпрос и ето отговорите, до които стигнах :
1. Изразът произлиза от така завладяващия врачански диалект. "Целото джеде е на ендъци" буквално означава "По целия път има неравности" или по-разговорно - "Цялото шосе е на дупки". До тук нищо лирично или философско, прочувстено или възвишено, и именно от тук започват моите аргументи в защита на избора ми на заглавие.
2. Пътят или шосето за универсални символи на човешкия живот, казано по-травиално, или по-простичко пътят на практика е всичко, от раждането ни до края всичко, което ни заобикаля, е свързано с пътя. В този смисъл мога да твърдя, че в заглавието се съдържа едно обобщение за човешкото битие, което доказва вярата ми в хуманизма.
3. Неравностите или дупките са всичко онова, за което ще си блъскам ума да пиша тук, тъй като за съжаление и те са навсякъде...по пътя за училище, в отношенията между хората и в главите ни. Затова тази част от заглавието е толкова важна...тя отразява обществената ми загриженост и в същото време - ежедневните ми сблъсъци със заобикалящата ме реалност.

Единственото, което мога да върша за момента, е да запълвам дупките с думи, от които след време да изникнат решения, дори те да са абсурдни като това да взема Шмайзера и да си пръсна вече надупчения от проблеми мозък. Решението си е решение под всякаква форма, отнася се до личния ни избор...ще тъпчем ли вечно в тези дупки, правейки ги по-дълбоки, или с много усилия, средства и нерви ще ги запълним???

1 comment:

Stella_artois said...

6te tup4em Stelle 6te tup4em dokrai, za6toto tova ni e prizvanieto, za6toto taka sme si izbrali i za6toto tova ni dava smisul da se borim i da produljavame !!!