Wednesday, August 6, 2008

...не можеш да спреш гората да се разлиства!!!

Здравейте, драги сънародници (като виден патриот аз реших да не се моря с речници, за да могат нещата ми да се четат от всички, а да отдам "творческите си въжделения" на родните проблеми и на моите собствени) !!!!
Първата ми, така да се каже, изява е посветена на моята съмишленичка в живота, която ми е и адашка ( Дали е случайно???), тъй като тя ме "светна" за тази така прекрасна възможност да споделям с аудиторията.
Тази свобода на технологичния свят е поредното доказателство, че ...не можеш да спреш гората да се разлиства!!! Тази така елементарна на пръв поглед народна мъдрост, би трябвало да бъде издигната на ниво житейска сентенция!!! Защо думите на някой си Витас Герулайтис, чието име звучи като епидемия, и на Уди Алън-един абсолютен пияница( който много уважавам) трябва да бъдат публикувани и запазени, а тези прекрасни думи да тънат в забрава и да се чуват единсвено от устите на врачанските дръгели? Поредната несправедливост. Ето това, драги блог фенове, е всъщност големият проблем на нашата "демокрация", който дълго време мисля да разнищвам...
Та това беше само за отскок, да видя какво аджеба е т'ва животно "блог". Пожелавам ви кратък работен ден и дълга любовна нощ!

No comments: